P1023784

Inför Årets Byrå 2022 har Regi valt att utöka mediebyråkategorin till två olika.

"Anledningen är att vi tycker att nätverksbyråerna har ett kundunderlag som ibland skiljer sig något från de fristående byråerna”, säger Robert Skölfman, vd på Regi, till Dagens Media.

Läs hela artikeln på Dagens Media HÄR.

Fler nyheter

Ny kategori i Årets Byrå 2024: Performance Marketing

Regi breddar den digitala kategoriportföljen och bryter ut Performance Marketing till en ny kategori i kund- och branschstudien Årets Byrå.
2023 - 09 - 15

Avgörande insikter – Hur påverkas era intäkter och kundrelationer av AI?

Avgörande insikter - Hur påverkas era intäkter och kundrelationer av AI? Enligt World Economic Forum förutspås kommunikationsbranschen vara en utav de...
2023 - 09 - 4

Nyheter inför Årets Byrå 2024

Snart drar den 24:e upplagan av kund- och branschstudien Årets Byrå i gång. Som ett steg i att ytterligare positionera Årets Byrå som ett affärsutveckl...
2023 - 05 - 23